Supportersvereniging Blauw Wit

IMG-20220915-WA0011.jpg

UITSLAG VERLOTING WINTERCROSS 2024

Onze supportersvereniging “Blauw-Wit” is een niet weg te denken onderdeel van onze vereniging. “Blauw-Wit” manifesteert zich binnen de vereniging met name op het vlak van “buiten voetbal” activiteiten, oftewel zaken, die niet direct verband houden met voetbal, maar wel met het samen vereniging zijn. Dit doen zij door activiteiten als o.a.:

• Bezoeken van betaald voetbalwedstrijden
  • Organiseren van klaverjas avonden
  • Organiseren van jeugdactiviteiten binnen de vereniging
  • Organiseren van Sinterklaas feest voor de jongste jeugd
  • Paaseieren zoeken voor de jongste jeugd
  • enz…
Bekijk hier de activiteitenkalender.

VVOP over Blauw-Wit:

Als voetbalvereniging VVOP hechten wij veel waarde aan onze supportersvereniging “Blauw-Wit” en zien hen als aanvulling op ons “vereniging zijn”. Naast voetbalactiviteiten worden door hen maatschappelijke activiteiten georganiseerd, die leiden tot een goede band tussen leden en niet leden. Dit geeft de vereniging een meerwaarde. Uiteraard gaat dit niet allemaal vanzelf en wordt de supportersvereniging gedragen door een stel enthousiaste bestuursleden. U kunt ook lid of sponsor worden van “Blauw-Wit” voor meer informatie kunt u terecht op de website (zie onder) of u kunt een e-mail sturen naar [email protected]. U krijgt dan zo spoedig mogelijk een reactie.

Ook dit seizoen is er weer een voorlopig programma samengesteld. Het vorige seizoen is een goed jaar geweest voor Blauw-Wit met verschillende activiteiten en een groot aantal zullen ook dit jaar weer terugkomen. Een terugkerend punt is natuurlijk dat de langdurig zieken of geblesseerden bezocht zullen worden. Een kampioenschap van een team wordt ook niet vergeten. Ook zullen we dit jaar voor de E en C-jeugd weer proberen een bezoek aan een wedstrijd in het betaald voetbal te organiseren. Mocht u als lezer of Blauw-Wit lid suggesties hebben voor nieuwe activiteiten of voor verbeteringen van ons huidige programma, dan staan wij daar als bestuur altijd voor open.

Bestuur Blauw-Wit

Bestuursleden Blauw-Wit

Ellen Lodeweges Wilco van de Kamp
Sander Hald Bas Overeem
Niels Simon  Kevin de Rooy
Arno Kieft Nick Hoogebeen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!